Valoración de usuarios
Sinopsis
Les germanes Anna, Teresa i Helena s'enfronten a la bruixa Avorrida, un personatge màgic que s'entreté enganyant i fent males jugades a les bessones. Cadascuna d'elles té la seva pròpia personalitat: la Teresa és activa i inquieta, l'Anna es mostra més tranquila i l'Helena és la més romàntica i somniadora de les tres.
A cada capítol les nenes fan alguna entremaliadura i, com a càstig, la bruixa Avorrida les envia a viure una aventura en un conte clàssic, com ''La Blancaneus'', ''La Ventafocs'', ''Els tres porquets'', ''Pinotxo'', etc.
La sèrie va néixer de la imaginació de la dibuixant catalana Roser Capdevila, inspirant-se en les seves pròpies filles i amb la intenció d'evitar la violència present en algunes produccions -especialment d'origen japonès- dirigides al públic infantil. Després de protagonitzar diferents llibres il·lustrats, ''Les tres bessones'' es van convertir en estrelles internacionals amb aquesta sèrie produïda per Cromosoma, emesa a 135 països i traduïda a 30 llengües. L'èxit desbordant ha provocat la creació d'una sèrie televisiva pròpia per a la bruixa Avorrida i l'edició de CD-Roms, llibres i tot tipus de productes.
Ver más
Info
Dibujos animados
España (1994)
Calificación
Equipo Técnico
Creadora
Roser Capdevila
Productora (Compañía)
TVC Televisió de Catalunya, Cromosoma TV produccions, Club d'investissement Média
s/d
Roser Capdevila